آرشیو آبان ماه 1402

اينجا قراره درباره همه چيز صحبت كنيم....

آنچلوتی: پیکه در دنیای خودش سیر می کند؛ جذب ام باپه منتفی شد؟ نظری ندارم!

۲ بازديد

آنچلوتی: پیکه در دنیای خودش سیر می کند؛ جذب ام باپه منتفی شد؟ نظری ندارم!

کنفرانس مطبوعاتی کارلو آنچلوتی پس از بازی رئال مادرید - براگا
 
پنجشنبه ۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۳:۲۴
4,670 مشاهده / 48 دیدگاه763540
 

سرمربی کهکشانی ها می گوید براهیم دیاز شایسته بیش تر بازی کردن است

کارلو آنچلوتی در پاسخ به اظهارات پیکه گفت قهرمانی شماره 14 رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا فراموش شدنی نیست.

طرفداری | رئال مادرید در هفته چهارم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا ضمن پیروزی 3-0 مقابل براگا، مطابق معمول توانست به دور حذفی این رقابت ها صعود کند. کارلو آنچلوتی در کنفرانس مطبوعاتی پس از این مسابقه به اظهارات جرارد پیکه، ستاره سابق بارسلونا در خصوص آخرین قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا پاسخ داد و پس از آن در مورد منتفی شدن جذب کیلیان ام باپه تصمیم گرفت حرفی نزند. صحبت های کارلتو را در ادامه می خوانید.

پیکه: با پرونده نگریرا قصد تحریف تاریخ را دارند؛ آخرین قهرمانی اروپایی رئال مادرید در یادها باقی نمی ماند

رئال مادرید برای همیشه از جذب کیلیان ام باپه منصرف شد

  • در خصوص بازی و صعود به دور حذفی
 

 لیگ قهرمانان اروپا خاص است. رئال مادرید تاریخ خود را در این رقابت ها ساخته و برای همین انجام هر بازی در این تورنومنت برای ما خاص است. همیشه نمی توان به سادگی به مرحله حذفی صعود کرد؛ باید قددران عملکرد خوبمان در این 4 بازی باشیم. بابت صعود خوشحالیم اما دلیل نمی شود 2 دیدار باقی مانده را راحت بگیریم. امشب شاهد یک عملکرد بسیار خوب از تیم بودیم. همه نفرات عالی کار کردند و لیاقت بعضی از آن ها این است که بیش تر بازی کنند.

  •  در خصوص عملکرد براهیم دیاز و دقایق کمی که بازی می کند
 

ممکن است با براهیم ظالمانه برخورده کرده باشم. او امشب عملکرد بی نقصی داشت و کاملاً در خدمت تیم بود. براهیم لیاقت این را دارد که بیش تر بازی کند، اما فراموش نکنیم در پست او جود بلینگام را هم داریم. براهیم امشب به عنوان جانشین جود عالی بود. مربی تیم من هستم. گاهی اوقات باید بازیکنی را روی نیمکت بگذارم. بازیکنانم این موضوع را درک می کنند و به من احترام می گذارند.

  • وینیسیوس و رودریگو چه طور بودند؟ 
 

در نیمه اول کمی به وینیسیوس شک کردم چرا که انتظار داشتم موثرتر بازی کند؛ اما در نیمه دوم فوق العاده بود. وینیسیوس و رودریگو هر دو در نیمه دوم عالی بودند. رودریگو کیفیت خارق العاده ای دارد و کاملاً به او اعتماد داریم. در طول دوران مربی گری ام، بارها پیش آمده که مهاجمانم افت کنند و برای گلزنی به مشکل بخورند. مهم این است از رودریگو حمایت کنیم و به او اعتماد به نفس دهیم.

  • در خصوص اظهارات پیکه
 

پیکه در دنیای خودش سیر می کند؛ هیچ کس هرگز قهرمانی چهاردهم رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از یاد نخواهد برد. ما آن را برای تمام عمر در یاد خواهیم داشت.

  • جذب ام باپه منتفی شد؟ 
 

متاسفانه نظری ندارم. جواب نمی دهم. 

  • آردا گولر باز هم بازی نکرد؟ 
 

باید در مورد آردا گولر محاطانه رفتار و از او مراقبت کنیم. او جوان است و پس از مصدومیت جدی ای که داشت، تنها 4 بار با تیم تمرین کرده است. آردا زمانی بازی می کند که 100 درصد آماده باشد.

  • در خصوص آسیب دیدگی کپا و جایگزینی لونین 
 

کپا در آستانه بازی موقع گرم کردن آسیب دید. به لطف مهار پنالتی لونین گل نخوردیم و به بازی برگشتیم. او عالی کار کرد. 

خوان ایگناسیو مارتینز؛ برنده در نیمه مربیان / 11 کجا، صفر کجا؟

۱۴ بازديد
انقلاب مربی اسپانیایی فولاد با جمع آوری 100 درصد امتیازها و کلین شیت های متوالی

سرمربی اسپانیایی فولاد

 
 
 
 

خوان ایگناسیو مارتینز، سرمربی اسپانیایی فولاد، زودتر از آنچه انتظار می رفت اثر گذاری خود را به نمایش گذاشته است

وقتی فولاد خسته از همکاری با علیرضا منصوریان، در پی شکست سنگین مقابل ملوان بندرانزلی قید ادامه همکاری با علیمنصور را زد، مربیان داخلی زیادی داوطلب همکاری با این باشگاه بودند اما با توجه به خواسته هواداران فولاد، رویکرد این باشگاه، جذب سرمربی خارجی شد.

به گزارش طرفداری، استخدام سرمربی خارجی در جریان بازی ها ریسک است، ریسکی که گاهی اوقات جواب می دهد و گاهی هم نه اما هواداران فولاد چنان به جذب سرمربی خارجی اصرار داشتند که مدیران این باشگاه بعد از پایان همکاری با منصوریان، دست به ریسک زدند.

دو بازی 6 امتیاز، بدون گل خورده؛ خروج فوری از بحران

هواداران فولاد معتقد بودند این تیم وقتی امکانات و بودجه و ابزار مناسب در اختیار دارد چرا نباید سرمربی خارجی جذب کند و بر پایه همین اعتقاد، فولاد بدون تلف کردن وقت، سراغ گزینه های خارجی رفت و در نهایت، انتخابش خوان ایگناسیو مارتینز شد؛ یک سرمربی کاربلد اسپانیایی که سابقه و کارنامه اش نشان می داد توان ساختن فولاد و خارج کردن این تیم از بحران را دارد.

مردی که در لالیگا با تیم های کوچک هم بارسلونا را برده، هم رئال و هم اتلتیکو مادرید را معلوم بود در اهواز هم موفق می شود اما عملیات نجات فولاد از بحران با مارتینز خیلی سریع تر از آنچه تصور می شد، پیش رفت و خوان ایگناسیو مارتینز با شروع دوباره لیگ برتر از دو بازی مقابل هوادار و استقلال خوزستان 6 امتیاز گرفت و جالب تر این که هر دو برد را هم با کلین شیت به ثبت رساند.

دو کلین شیت متوالی بعد از 11 گل خورده در 4 بازی

باورش سخت است اما فولاد مارتینز در دو بازی متوالی هیچ گلی نخورده آن هم در شرایطی که این تیم تا قبل از استخدام مربی اسپانیایی در 4 بازی 11 گل خورده داشت.

علیرضا منصوریان با سه شکست متوالی مقابل گل گهر سیرجان (3 بر صفر) نفت آبادان (2 بر یک) و ملوان بندرانزلی (4-0) آمار فاجعه گونه 9 گل خورده در ازای تنها یک گل زده را در اختیار داشته و در بازی چهارم هم که این تیم بدون منصوریان و با هدایت موقت کاپیتان ایوب والی به مصاف پرسپولیس رفته بود، 2 بر صفر شکست خورد تا مارتینز فولاد را بدون امتیاز با تنها یک گل زده و 11 گل خورده تحویل بگیرد.

خوان ایگناسیو مارتینز با دو پیروزی یک بر صفر مقابل هوادار در تهران و استقلال خوزستان در اهواز، فعلا تفاضل گل فاجعه فولاد را از منفی 10 به منفی 8 رسانده و البته آنچه فولادی ها را خوشحال می کند فقط این آمار و کسب 100 درصد امتیازها نیست، هواداران فولاد از این خوشحال هستند که اثرگذاری مارتینز را در نحوه بازی تیم می بینند. تیمی که در حال آموختن درست دفاع کردن و صحیح حمله کردن است.

برنده در نیمه مربیان؛ مردی با تغییرها و تعویض های طلایی

مارتینز اصرار دارد تیمش باید باهوش بازی کند و بازیکنانش علاوه بر آمادگی بدنی، نیاز به آمادگی ذهنی دارند تا با استقرار درست و بازی در کانال های مفید زمین، هم در حمله و هم در دفاع، پرتعدادتر از حریف باشند. همین تاکید روی هوشیار بازی کردن باعث شده فولاد مارتینز ظرف 180 دقیقه حتی یک گل خورده هم نداشته باشد و هر دو بار هم بازی را در نیمه مربیان ببرد و گل هایش را در دقایق پایانی بزند.

ساسان انصاری دقیقه 85 بازی با هوادار و گادوین منشا دقیقه 90 و اندی بازی با استقلال خوزستان، گل های برتری فولاد را زدند تا همان اندازه که فولاد به سرمربی اسپانیایی خود می نازد، مارتینز هم به تعویض های خود و تغییراتی که در جریان نیمه دوم در نحوه بازی تیمش ایجاد می کند، بنازد!